Houd je marge en ontwikkel een directe relatie
met je lezers via je eigen verkoopkanaal
Houd je marge en ontwikkel een directe relatie
met je lezers via je eigen verkoopkanaal
Veel auteurs zijn alleen bekend met traditionele verkoopmethodes via uitgeverijen, boekhandels, online winkels en distributiepartners.
Deze samenwerkingen zijn vaak waardevol, maar ook kostbaar en eenzijdig: ze vragen een groot deel van je marge.
Jouw boek is meer dan een verhaal. Het is jouw expertise en missie. En het verdient het om precies bij de juiste mensen terecht te komen.
Toch heb je op deze manier van verkopen géén idee wie jouw boek koopt, en of je levenswerk écht binnenkomt zoals het bedoeld is.
Als je de verkoop volledig uit handen geeft, zijn zij degene die de relatie opbouwen met jouw lezers – niet jij. Het geeft je geen enkele mogelijkheid
om te connecten met je lezers. Laat staan dat je ze verder kunt helpen.
Maar is dat niet waar je eigenlijk wél op hoopte toen je aan het schrijven was? Dat je boek een tool werd om die verbinding op te zoeken en mensen
te helpen zodat je écht impact kunt maken?
Als jij wilt dat jouw verhaal meer teweeg brengt dan eenmalige verkoop, kun je er een slim aanbod van maken.
Een strategisch aanbod waarmee je:
✔️ zelf de opbrengst behoudt.
✔️ je lezers leert kennen.
✔️ en ze uitnodigt voor jouw diensten, programma's of begeleiding.
Dat is precies wat wij voor jou bouwen.