Nieuwe klanten zijn als zuurstof; zonder overleef je niet
Toch zien wij dat veel dienstverlenende professionals met een lege agenda blijven zitten omdat ze niet weten hoe ze zichzelf en hun diensten het beste kunnen verkopen. Ze willen niets liever dan een continue aanwas van nieuwe klanten maar worden stiekem al nerveus bij het woord verkoop omdat ze daar een negatieve associatie mee hebben. Hoe is dat voor jou?
Je zult toch omzet en winst moeten maken; iets wat je zonder die klanten niet gaat lukken. Tijd om daar verandering in te brengen!
Wat zou het voor je betekenen als jij precies weet wat je moet zeggen in een verkoopgesprek en hoe je klanten kunt werven op het internet zodat jij niet meer afhankelijk bent van mond-tot-mondreclame of je eigen netwerk? En wat zou je doen als wij je zouden zeggen dat je dit in minder dan 2 uur kunt leren?
Zodra jij door hebt hoe jij er voor kunt zorgen dat er elke dag afspraken in je agenda staan, zonder dat het je tijd kost, des te veiliger jij jezelf gaat voelen in je onderneming. Zo kan jij meer tijd gaan spenderen aan de groei ervan!
Uiteraard is het super fijn wanneer mensen tevreden over jouw dienstverlening zijn en dit enthousiast doorvertellen aan hun vrienden en familie. Maar wanneer jij jezelf volledig afhankelijk maakt van je netwerk en hun aanbevelingen heb jij geen controle over het aantal potentiële klanten die met jou in aanraking komen, waardoor je ook geen controle hebt over je inkomsten.
Zonder klanten geen omzet. En geen klanten zonder een sterke verkoopstrategie.
Pas wanneer jij exact weet hoeveel een klant jou mag kosten om winst te maken én een strategie gaat gebruiken om ze naar je toe te trekken en binnen te halen, ga jij groeien in omzet.
Het leren van deze strategie is vrij simpel en iedereen kan het zich eigen maken. Bovendien hoef je geen geboren verkoop talent te zijn om er voor te zorgen dat mensen klant bij je worden. Het enige wat jij hoeft te doen is jezelf en jouw diensten leren verkopen. Dus; Wanneer ga jij aan de slag?