Je hebt een strak aanbod en de juiste mindset. En nu wil je serieus geld gaan verdienen.
Je hebt een strak aanbod en de juiste mindset. En nu wil je serieus geld gaan verdienen.
Veel (startende) ondernemers denken dat ze heel veel verschillende dingen moeten doen om succesvol te zijn en meer klanten te krijgen voor hun producten en diensten. Wat je echter niet wilt, is in het hamsterwiel kruipen waarin je dagelijks nieuwe content moet maken voor de socialmedia-kanalen om “on top of mind” te blijven.
Uiteraard vergroot je hiermee je online zichtbaarheid. Maar staat die tijdsinvestering in verhouding tot wat het je oplevert? En hoeveel procent van die kijkers wordt daadwerkelijk klant?
We zien het zo vaak gebeuren: ondernemers die teleurgesteld zijn wanneer ze de route van gratis content bewandelen op sociale media, in de hoop dat daar een nieuwe klant uitkomt. Want met hopen alleen bouw je simpelweg geen business. Vaak resulteert die drang naar succes in zichtbaarheid op sociale media, zonder duidelijke structuur en achterliggende strategie.
Systemen en processen ontbreken waardoor het ze niet de gewenste resultaten oplevert. De likes op die posts strelen misschien je ego, maar jouw focus als ondernemer moet liggen op de outcome: de verkoop van jouw producten en diensten. Ondernemen is verkopen. Punt.
Wat jij nodig hebt is een strategie die zorgt voor een fijne continuïteit in je inkomsten.